12 november Transkurs Marita Pettersson

Mina Nyheter

TRANSKURS

Transkurs med Marita Pettersson

Datum. 12 - 14 november fre - sön

Start. kl. 18,00 - 16,30

Plats.

Tunvägen 4, SE-776 34 Hedemora, Sverige


Facebook. Läs

----

Helgkurs inom transmediumskap

En helg där vi kommer arbeta i ett nära samarbete med vår guide och ande team.


Olika praktiska övningar där du får möjlighet att känna närheten av din
guide/ andeteam, uppleva energier, inspireras till tal, skrift, healing.

Uppleva olika medvetandetillstånd.


Du kommer också få mer förståelse av naturliga processer som sker både hos dig men också från andeteamet när man börjar utveckla transmediumskap.


Det ingår också en transdemonstration där Maritas guider ger djupare filosofi och eller lektioner i mediumskap från sitt perspektiv från andevärlden.


The rainbowbridgecircle är Marita experimentella fysiska cirkel där hon och hennes samarbetsteam har utvecklats tillsammans mer än 15 år tillsammans. Cirkelns intention är att visa livets fortsättning där återföreningar kan ske mellan våra världar.


De kan också ge kunskap om livet i den andliga världen, frågor och svar, En teammedlem har varit aktiv medium under jordelivet och ger lektioner om mediumskap nu från sin sida i andevärlden .


Marita arbetar runt om i Sverige men också internationellt. Driver spiritualistiskt center och mötesplats för andligt intresserade i Karlstad och är författare till boken spiritualistiskt mediumskap.


Alla kommer att bli sedda.

Din investering 3600 kr inkl lunch och fika. vid allergier eller vegetarisk kost, meddela mig när du bokar in din plats.


Finns katter här.

För er som reser, så finns tåg kommunikation, och buss.


Boende. Hälla vandrarhem,
Hedemora logi och stadshotellet.


Max 10 platser.

Boka din plats gör du hos mig


Anna Karin Berg på sms nr 073-8076648 eller på messenger


Hoppas att just vi ses.

Välkommen 
Marita och Anna Karin.